Бизнес България

Премиум обслужване и специални отстъпки за потребителите на А1 с новата услуга „VIP клиент”

  02.09.2024 12:53             
Премиум обслужване и специални отстъпки за потребителите на А1 с новата услуга „VIP клиент”

  • Нова услуга с разнообразни привилегии и изгодни отстъпки от А1.
  • VIP клиент“ носи допълнителна стойност за потребителите на А1, като предоставя достъп до бързо и приоритетно обслужване.
  • Промоционална месечна такса от 9,99 лева.

 

С новата услуга от А1 потребителите на телекома могат да се превърнат във VIP клиенти и да се възползват от редица преференции. Срещу промоционална месечна такса от 9,99 лева при сключване на едногодишен договор абонатите на А1 получават достъп до бързо и приоритетно обслужване, разнообразни отстъпки на устройства, аксесоари и застраховки, както и други предимства. С добавянето на VIP клиент“ към предложенията си за клиентите, А1 ще повиши качеството на потребителското изживяване, така че те да се чувстват още по-специални и ценени.

Услугата осигурява множество привилегии, групирани в 3 основни категории:

Приоритетно обслужване

VIP клиентите получават достъп до по-приоритетно и бързо обслужване по отношение услугите на телекома. Това включва безплатно свързване с оператор до 30 секунди на *88/12388, посещение от техник до 4 часа при възникнало затруднение с ТВ или интернет услуга, както и приоритетно обслужване на смартфон в сервиз до 4 работни дни и осигуряване на оборотно устройство от същия клас при нужда.

Преференциални отстъпки

Сред специалните условия са и редица изгодни отстъпки при покупка на устройства и аксесоари. Така потребителите може да се възползват от 50 лв. отстъпка от цената на нов смартфон и смартчасовник и 50% отстъпка за 2 аксесоара по избор. Освен това, сред преференциалните условия попадат 3 години удължена гаранция при покупка на нов смартфон и 20 лв. отстъпка за SMS паркиране в зона.

Бонус отстъпки към застраховки

Услугата включва и бонус отстъпки в размер на 100% към застраховка „Моят дом“ с план „Максимален плюс“, застраховка “Моят телефон” и застраховка „Пътуване в чужбина“ за 14 дни с план „Индивидуален”.  Тези привилегии предоставят на клиентите по-голяма сигурност, както и допълнителни финансови и практически ползи.

Всеки потребител на мобилна гласова услуга на абонамент от А1 може да се превърне във VIP клиент с няколко лесни стъпки – като посети удобен за него магазин на А1, заяви желанието си да ползва услугата „VIP клиент” и посочи кой от неговите мобилни номера ще бъде водещ VIP номер.

А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова, сателитна и мобилна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения. През 2023 г. A1 България отчита приходи от 749,7 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 303,7 млн. евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 29 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия, а приходите на Групата за 2023 година възлизат на 5,3 милиарда евро.

Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни, онлайн разплащанията и дигиталните бизнес решения. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.



Враца се потопи в магията на Гърция!
В началото на новата учебна година сдружение “Благотворни приятели” посети отново своите приятели от двете преходни жилища във Враца с директор Ива Станчева
Николай Нинов: Възможно е всичко да се случи
В Културен център „Жул Паскин“ бе открита изложбата „Сузи, внучката от къща №4 и времето на скритите еврейски звезди“
Исторически успех за боксов клуб „Златните момчета”
Пътешествие в античния свят: Могиланската могила във Враца