Стартира процедура "Дигитализация на предприятията“.
Кой може да кандидатства?
1) Микро и малки предприятия, регистрирани
по Търговския закон или Закона за кооперациите, които:
2) да са регистрирани не по-късно от 31.12.2023 г.
3) да са реализирали нетни приходи от продажби ОБЩО за 2023 и 2024 финансови години: ≥ 100 000 лева.
4) да имат средносписъчен брой на персонала за 2024 г.: ≥ 2 заети лица.
5) Да са заявили подкрепа за основната си икономическа дейност съгласно Класификацията на икономическите дейности (КИД-2008) въз основа на данни за 2024 г. на Националния статистически институт (НСИ).
За какви дейности и разходи може да се кандидатства?
1. Разходи за създаване на онлайн магазин - 9 840 лв.
2. Разходи за въвеждане на система за управление на ресурсите (ERP система) - 18 558 лв.
3. Разходи за въвеждане на система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система) – 18 119 лв.
4. Разходи за въвеждане на модул/система за управление на веригата за доставки на суровини/материали/компоненти/продукти за производствения процес/процеса на предоставяне на услуги – 15 814 лв.
5. Разходи за въвеждане на модул/система за управление на складовото стопанство (WMS) -16 336 лв.
6. Разходи за въвеждане на модул/система за управление на производството - 18 820 лв.
7. Разходи за въвеждане на модул/система за управление на продажбите на дребно (Point-of-Sale система) – 14 398 лв.
8. Разходи за въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система) - 16 320 лв.
9. Разходи за въвеждане на система/платформа за вътрешнофирмени обучения на служители от разстояние в електронна среда – 16 083 лв.
10. Разходи за въвеждане и сертифициране на система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на международния стандарт БДС ISO/IEC 27001 – 16 758 лв.
11. Разходи за изграждане на система за защита на информацията в локална мрежа – 16 422 лв.
12. Разходи за изграждане на система за архивиране на информация – 13 115 лв.
13. Разходи за изграждане на система за управление на съхранението и споделянето на информация – 16 313 лв.
ВАЖНО! Задължителен елемент на всички ИКТ услуги/решения е предоставянето на обучение за служителите на предприятието-кандидат за работа с внедрените ИКТ решения от страна на избрания изпълнител на съответната услуга/решение.
Какъв е размерът на безвъзмездната финансова помощ за конкретен проект?
Максималният размер на безвъзмездната помощ за един проект е 50 000 лв.
Минималният размер на безвъзмездната помощ за един проект е 5 000 лв.
Финансирането е в размер на 70 %.
Общият бюджет е 80 000 000 лв.
Помощта се предоставя при условията на режим
„минимална помощ“.
Продължителността на изпълнение на
проектите: 12 месеца.
Краен срок за кандидатстване: 26 септември 2025 г. 16:30 часа.
ОИЦ-Враца DIP Vratsa