О Б Я В А
На основание чл.8, ал.4, чл. 14,ал.1 и ал.2 от ЗОС; чл. 91, ал.2, от Наредба № 7 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество, приета с Решение № 120 от Об С Криводол, по Протокол № 15, в сила от 01.01.2009 г. и във връзка с Решение № 81 по Протокол № 8 от 29.03.2024 г. на Общински съвет Криводол и Заповед № 49/28.01.2025 г. на Кмета на Община Криводол
ОБЯВЯВАМ:
І. Откривам процедура по провеждане на публичен търг с явно наддаване, за отдаване под наем, за срок от 5 години, на част от недвижим имот, частна общинска собственост, в сграда на втори етаж – кафе-аперитив с площ 115,92 кв. м. и склад към него с площ 16,52 кв.м. /по схема/ в УПИ I-994, кв. 15 в гр.Криводол, обл.Враца, за който е съставен АОС 89/20.07.1999 г. при начална тръжна, месечна, наемна цена, от 300,00 лв., /триста лева/, съгласно Решение № 81 по Протокол № 8 от 29.03.2024 г. на Общински съвет Криводол.
ІІ. Публичният търг с явно наддаване да се проведе на 14.02.2025 г. от 09,30 часа;
ІІІ. В случай, че документи за участие в публичния търг са подадени от повече кандидати, а на търга се яви само един кандидат, търгът се отлага с два часа за 11,30 часа на 14.02.2025 г.; и ако в този срок не се яви друг кандидат, явилият се обявява за спечелил търга по предложената от него цена, която не може да бъде по-ниска от обявената начална тръжна цена плюс една стъпка.
ІV. Определям място на провеждане на публичния търг с явно наддаване по т. І от тази заповед - заседателната зала на Община Криводол с административен адрес гр.Криводол, обл.Враца, ул.“Освобождение“ № 13.
V. Определям депозит за участие в търга 900.00 лв. /деветстотин лева/. Депозитът за участие в процедурата да се внася под формата на парична сума на касата на Община Криводол или по следната набирателна сметка на Общината IBAN-BG51SOMB91303344127401, BIC-SOMBBGSF при „Общинска банка” АД в срок до 13.02.2025 г.
VІ. Определям срок за приемане на заявления за участие в публичния търг с явно наддаване по тази заповед – до 17.00 часа на 13.02.2025 г. Заявленията и придружаващите ги документи за участие в публичния търг следва да се подават в Центъра за информация и административно обслужване на граждани (ЦИАОГ) в сградата на Община Криводол на адрес: гр. Криводол, ул. „Освобождение” 13 в запечатан непрозрачен плик, върху който следва да е посочено името на участника и цялостно наименование на обекта на търга. Допълнения или изменения на подадените предложения не се допускат след представянето им.
VІІ. На основание чл. 95, ал. 2 от Наредба № 7 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинското имущество утвърждавам тръжна документация, представляваща неразделна част от настоящата заповед и определям цена от 50.00 лв. за закупуването й. Тръжната документация да се закупува от ЦИАОГ на Община Криводол.
VІІІ. Огледите на имота по т. І от тази заповед могат да се извършват свободно лично от заинтересованите лица всеки ден от обявяване на публичния търг до 13.02.2025 г. включително, като в рамките на работното време на Общинска администрация Криводол (от 08.00 часа до 17.00 часа) през работните дни в този период, при заявено желание от лице, закупило документация за участие в търга по тази заповед на същото се осигурява представител на Община Криводол, който да покаже съответния имот, за което се съставя протокол.
За контакти: Община Криводол, гр. Криводол, ул. „Освобождение” 13, телефон 0879516531
АМФ