Община Берковица обявява процедура за подбор на персонал за длъжност „Сътрудник социални дейности“ – 1 щ. бр.
I. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
Минимална степен за завършено образование – средно;
Професионален опит – не се изиска, наличието на професионален опит ще се счита за предимство;
Да са пълнолетни лица;
Да са български граждани;
Да не са лишени по съответния ред от правото да заемат определена длъжност;
Да не са поставени под запрещение;
Да са физически и психически пригодни за изпълнение на длъжността, удостоверено със съответните документи, издадени от компетентни за целта органи;
Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода.
Да не са им налагани мерки като извършители по Закона за защита от домашното насилие.
Да не им е налагано дисциплинарно наказание „уволнение” по чл. 188, т. 3 от КТ и трудовото им правоотношение да не е било прекратявано на основание чл. 330, ал. 2, т. 6 от КТ или на основание чл. 328, ал. 1, т. 5 от КТ в едногодишен срок преди подаването на документите за конкурса, освен ако уволнението не е отменено като незаконно по надлежния ред.
II. Допълнителни изисквания:
Да познава Закона за социалните услуги (ЗСУ), Правилника за прилагане на закона за социалните услуги, Наредба за качеството на социалните услуги, Закона за хората с увреждания (ЗХУ), Правилника за прилагане на закона за хората с увреждания и Закона за личната помощ (ЗЛП);
Работа в екип;
Комуникативна компетентност;
Да има моралната и психологическа нагласа да работи с лица с увреждания;
Да има организационни умения и способност да борави с голям обем документи;
Гъвкавост и инициативност, умения за работа в динамична среда;
Компютърна грамотност – владеене MS Office, Internet;
Технически умения за работа с офис – техника и приложения за онлайн комуникация;
Лична мотивация и способност за надграждане на знанията и уменията си, инициативност и адаптивност при въвеждане на нови добри практики.
III. Характер на работата:
Ролята и отговорностите, които ще се изпълняват са пряко свързани с изпълнението на ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП:
Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги;
Насочване за ползване на социални услуги в Община Берковица;
Прием на заявления-декларации за включване в механизма „Лична помощ“;
Проверка за съответствие с нормативните изисквания, изготвяне и сключване на споразумения между ползвателя, избрания асистент и доставчика на лична помощ за предоставяне и ползване на „Лична помощ“;
Упражняване на контрол при предоставяне на механизма „Лична помощ“ и други.
Назначени служители ще бъдат включени в обученията и дейностите, изпълнявани по проекта.
IV. Необходими документи за кандидатстване:
Заявление (Приложение 1);
Автобиография / CV (Приложение 2);
Копие от документи за придобита образователна степен (диплома за завършено образование);
Документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка и/или служебна книжка, осигурителна книжка или друг документ, удостоверяващ трудов и осигурителен стаж в чужбина (копия).
Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишено по съответен ред от правото да заема определена позиция и не са му налагани мерки като извършител по Закона за защита от домашното насилие (Приложение 3);
Други документи за квалификация (копия на сертификати, дипломи и други);
При подаването на документите се представят и оригиналите за сравняване;
Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи;
Копията на документи, удостоверяващи трудов, служебен и/или осигурителен стаж трябва да съдържат всички попълнени страници от тях и да са оформени до датата на подаване на документите.
V. Място, срок и начин за подаване на документите:
Документи на кандидатите се приемат всеки работен ден от 08:30 ч. до 17:00 ч. в деловодството на Община Берковица (Центъра за административно обслужване – партер), пл. „Йордан Радичков” № 4 в срок от 10 работни дни от публикуване на обявата.
Формуляри за кандидатстване могат да бъдат получени в Център за административно обслужване или да бъдат изтеглени от сайт на Община Берковица (под настоящата обява).
Документите се подават лично или чрез пълномощник.
Документи, изпратени по пощата не се приемат.
Краен срок за подаване на документите: 17:00 часа на 07.04.2025 г.
VI. Начин на провеждане на подбора:
Начинът на провеждане на подбора на кандидатите се осъществява на два етапа:
1.1. Допускане по документи;
1.2. Оценка на кандидатите чрез провеждане на събеседване.
Комисия, сформирана със Заповед на Кмета на Община Берковица, прави техническа проверка на получените документи за кандидатстване.
Въз основа на информацията от предоставените документи от кандидатите, комисията определя тези от тях, които отговарят на предварително поставените изисквания.
В срок до 5 работни дни от крайния срок на обявата, допуснатите и недопуснатите до втория етап (конкурс) кандидати се уведомяват чрез официалната интернет страница на Община Берковица и информационното табло на Общинска администрация – Берковица, където се публикува списък и се обявява час и дата на събеседването.
Одобрените кандидати се уведомяват в срок до 5 работни от провеждане на събеседването (конкурс) чрез официалната интернет страница на Община Берковица и информационното табло на Общинска администрация – Берковица.
Повече информация на телефон: 0953 89134.
АМФ