Основни функции и отговорности:
Мрежова и информационна сигурност;
Електронно управление;
Администриране на официалната интернет страница
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- средно образование: технически науки, компютърна и комуникационна техника
- професионален опит – не се изисква
Необходими документи за кандидатстване:
заявление (свободен текст) за участие в подбор за заемане на длъжността;
автобиография;
копие от диплома за завършено образование;
копия от документи за стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка), ако кандидатът има трудов стаж
Документите се подават до 26.11.2024 г. на адрес: гр. Враца, бул. „Демокрация“ № 1.
Списъците с допуснати до интервю кандидати и други съобщения във връзка с подбора ще бъдат обявявани на интернет страницата на Областна администрация-Враца https://vratsa.government.bg/