Здравейте, инж. Радослав Михайлов! Днес ще коментираме програмата на Топлофикация Враца „Изряден клиент“. Каква е нейната цел?
Програмата „Изряден клиент“ се отнася за всички клиенти в сгради с реален месечен отчет. С нея ние им гарантираме сигурност и спокойствие. Иначе казано, използвайки я клиентите , монтирали дистанционни устройства за дялово разпределение на топлата вода, или отчетени ежемесечно от инкасатор, заплащат единствено реално използваното количество топла вода, което е отчетено от водомера им.
Какво получават клиентите, участващи в програмата „Изряден клиент на Топлофикация Враца?
Клиентите получават 3 отстъпки и още предимства:
- При навременно плащане на сметките за топлинна енергия клиентите получават ДОПЪЛНИТЕЛНО 3% отстъпка от отчетената топлинна енергия без ДДС
- Не зависят от неотчетени съседи, течове в сградата и други неуредици, касаещи етажната собственост
- Заплащат ЕДИНСТВЕНО количеството топла вода, отчетено от техния водомер и то на пределна цена от 16 лв/м³
- При изготвяне на изравнителни сметки няма да заплатят повече от 16лв/м³ , нито повече количество топла вода от това, което е показал техният водомер за периода, в който са участвали в Програмата.
- При изчислена по-ниска цена от обявената, заплащат по-ниската цена.
Споменахте 3% отстъпка за навременно плащане. Това означава ли, че пределната цена става по-ниска?
Да. С тази допълнителна отстъпка цената за подгряване на един кубичен метър вода става 15,60 лв/м³ . С тази отстъпка гарантираме, че предоставяме най-евтината и изгодна опция за осигуряване на топла вода у дома в сравнение с другите източници.
Има ли някаква техническа особеност за изправността или годността на водомерите за участие в програмата „Изряден клиент“?
Предоставили сме възможност за участие на всички клиенти, чиито водомери за топла вода не са произведени или с преминала метрологична проверка преди повече от 10 години и се отчитат ежемесечно от инкасатор, или са дистанционни.
Върху какво бихте искали да акцентирате, за да бъдат клиентите част от програмата „Изряден клиент“?
Освен върху гореизброените условия, много е важно клиентите в сгради с визуален отчет да знаят, че осигуряването на достъп на инкасаторите е изцяло в техен интерес. Така те получават фактури единствено за отчетените количества потребена енергия от техните индивидуални водомери, а не им се начислява на база.
Какво ще кажете на Вашите клиенти в заключение?
Топлата вода и отоплението от Топлофикация Враца са най-евтиният, чист и комфортен метод за осигуряването им. Клиентите, които изберат Топлофикация Враца за фирма за дялово разпределение в тяхната етажна собственост, получават нашите „Модерни услуги за модерни хора“, най-ниски ценни за топлинно счетоводство и уреди за отчет, както и реален отчет, който им гарантира ясни и точни фактури.
ПМ-С