Събития

Пускат на пазара бира „Пустиняк“

  20.03.2019 08:14             
Пускат на пазара бира „Пустиняк“

Бира „Пустиняк“ излиза на пазара от понеделник. Продуктът е на „Ломско пиво“, обяви пред „Конкурент“ собственикът Димитър Чукарски. Плановете на компанията са да осигурят вълнуваща среща между клиентите и новия продукт в началото на следващата седмица. След това ще се появи и крафт бира, която е за ценители и за онези, които обичат по-висок градус на пивото.

„Пустиняк“ е не само намигване и закачка, а всичко онова, за което се говори в Северозапада. Надяваме се, че това ще бъде разбрано от нашите клиенти. Все пак тук, в тази част на България, живее не само най-бедното население, но и хората, които пият най-качествената бира на най-добрата цена“, допълва Чукарски. Той припомня, че ломската пивоварна е единствената в България, запазила технологията на производство от създаването си преди 125 години досега.

„Марката, която предстои да се появи на пазара като нов продукт на „Ломско пиво“ е една малка част от новите неща, с които компанията ще зарадва клиентите си за своята 125-годишнина“, каза търговският директор Ивайло Стоянов. Събитията ще следват едно след друго и ще бъдат посветени на марката, за която собственикът Димитър Чукарски е категоричен, че е най-добрата в страната. „Отне ни 125 години да сме най-добрите“ – това е слогънът на „Ломско пиво“ в настоящата юбилейна година.

„Имаме намерение да покажем много широкоспектърни продукти. Първият от тях е бира „Пустиняк“, която излиза в понеделник на пазара в опаковка от 2.5 литра. Целта му е да достигне до широка аудитория, като намигне на клиентите с тази закачлива марка, която е емблематична за Северозападна България“, допълва търговският директор на „Ломско пиво“. Продуктът е 100% класически и чист, като в същото време е лишен от сурогати – малцовото пиво със сигурност ще се хареса на клиентите.

 „Смятаме да развием бирата с марка „Пустиняк“, като пуснем крафт вариант в стъклени бутилки за еднократна употреба. По този начинискаме да стигнем до нискобюджетния и високобюджетния клиент. В тази юбилейна година освен тази марка, ще пуснем още редица нови наши продукти – крафт бира в 330 милилитрова бутилка, посветена на нашия 125-годишнината ни. Предстои на пазара да излезе българска бира вайс от пшеничен малц. Ще допълним семейството на бранда „Ломско пиво“ с бира премиум“, допълни Стоянов.

Рецептата на успеха е качествен продукт, произведен по класическа технология от 125 г., който се предлага на балансирана цена, обясняват от мениджмънта на компанията. Освен това „Ломско пиво“налага пиво, произведено от 100% натурални чисти малцови продукти, които са естествено ферментирали и газирани.

Какво е крафт бира и защо трябва да я опитате?

Отговорът е много лесен, ако сте заклет фен на бирата и сте убедени, че това не е напитка само за лятото – заради безкрайните възможности да опитвате различни вкусове и аромати. Всъщност т.нар. „крафт“  или занаятчийски пивоварни се появяват през 90-те години в САЩ. Обикновено са частни, малки и произвеждат ограничено количество бира. Пивоварите обаче не залагат толкова на количеството, колкото на качеството и вкусовете на бирата. Най-просто казано „крафт“ означава продукт от незасивима, класическа и традиционна пивоварна.

Вълната постепенно се пренася и в Европа, като в България има няколко подобни пивоварни. Основната разлика между крафт бирите и тези, които можете да си купите във всеки супермаркет, е в това, че съставките са истински. Пивоварите отделят много повече време за производството и ферментацията, а напитката не се прави на конвейр.